Feel Good פועלת על פי חוק הגנת הצרכן, מדיניות ההחזרות של חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981.
תנאי ביטול והחזרה
כורסת עיסוי שהורכבה בבית הלקוח אינה ניתנת להחזרה, בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
כורסת עיסוי שנעשה בה שימוש, חוברה לרשת החשמל או יצאה מאריזתה המקורית, אינה ניתנת להחזרה.
כורסת עיסוי שיוצרה או הותאמה אישית ללקוח אינה ניתנת להחזרה.ישנם כמה חריגים למדיניות ההחזרה הכללית. לדוגמה, לא ניתן להחזיר מוצרים שהותאמו אישית או מותאמים אישית. כמו כן, לחלק מהחנויות עשויות להיות מדיניות החזרה משלהן המגבילה יותר מהחוק
רכישת כורסאות עיסוי שבוצעה במכר מרחוק (באמצעות אתר האינטרנט, הטלפון או אמצעי תקשורת אחרים) כפופה לתנאי חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
לקוחות המבקשים לבטל עסקה שבוצעה במכר מרחוק נדרשים לעמוד בתנאים הבאים:
הבקשה תוגש תוך 14 ימים בלבד מיום קבלת הכורסה.
הכורסה סגורה במצב המקורי באריזתה המקורית, שלמה, לא נעשה בה כל שימוש ולא חוברה לרשת החשמל.
במידה וכורסת העיסוי הורכבה בבית הלקוח, לא תינתן אפשרות להחזיר את המוצר, מאחר והרכבתו הופכת אותו לבלתי ניתן למכירה חוזרת.
בכל מקרה בו הלקוח מבקש לבטל את העסקה, במסגרת ה -14 יום, והמוצר כבר נשלח (למעט במקרה שהמוצר פגום), על הרוכש להשיב את המוצר על חשבונו, באריזתו המקורית ללא שום קלקול ו/או פגם ו/או נזק ו/או שימוש למשרדי החברה .
אין החזר כספי ולא תתאפשר ביטול עסקה על כל מוצר שנעשה בו שימוש ו/או נפגם ו/או שאריזתו הושחתה ו/או נפגמה.
בנוסף לדמי הביטול, בעת ביטול העסקה, על הרוכש לשלם דמי הובלה, עלות הובלה 350 ₪ כולל מע"מ, במידה והיה שימוש במנוף בזמן ההובלה יהיה הלקוח חייב לשלם גם על המנוף 350 ₪ כולל מע"מ.
אחריות ותיקונים - האחריות על כורסת העיסוי הינה לשנתיים מיום הרכישה, אלא אם צוין אחרת.
תיקונים וקבלת שירות במסגרת האחריות יבוצעו בכפוף להצגת חשבונית רכישה בלבד.
האחריות אינה מכסה נזקים שנגרמו כתוצאה מהתקנה עצמאית, שימוש מסחרי או שימוש כלשהו שאינו בהתאם להוראות היצרן.
אישור התנאים- הלקוח מאשר כי קרא והבין את התנאים לעיל, ומתחייב לפעול בהתאם להם.
תנאים אלו כפופים לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.